Hej! Har inte hunnit sitta vid datorn på ett tag

Jag har inte hunnit vara hemma så mycket den här veckan. I måndags var jag på dressyrclinic med Kristin, det va kul. I tisdags va jag hos Star, jag hadde tänkt att rida lite men när jag kom till stallet hadde jag inte lust. Jag kände mig trött o så regna det väldigt mycke. Så jag borsta honom länge istället o gosa lite. (:

Igår anmälde jag mig till nån konfirmations grej med Jenny, Viktoria o Becca. O idag så har mormor vart här och så har jag målat lite på staketet. Imorrn ska jag vara ledig från skolan för jag ska till sjukhuset o efter det ska jag till Star. Aha, då vet ni det! Hejdå!!!  :D <3
En gammal bild på söta Cålle!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0