Fredag i stallet med kristin<3

Hejsan! Kristin följde med mig hem efter skolan idag. Vi gick av bussen vid stallet. Kristin va duktig och mocka när jag hämta halm! :) Vi red på ridbanan, det gick jätte bra! Star va pigg och gick jätte fint. Vi la ut lite bommar på medellinjen o red som i en åtta. Det va en gul bom som han bara gick rätt på, men de andra klara han. Sen tog vi bort bommarna och galopperade. Star va jätte duktig. När vi hade ridit klart gosade vi med alla hästarna. Tror Kristin blev lite kär i Star, Hannibal och Kizz. :) jag älskar mina älsklingar Cålle o Danne! :D
Fina Cålle<3              
Den här fina killen brukar jag hjälpa till lite med. Nu är det ett tag sen sist, jag har mest vart hos Star. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0