igår:D o idag:(

Hej! Fick åka hem från skolan idag, mår inget bra :( Va bara på matten o engelskan. 
 

 
 

 
Måste få berätta om igår!!! ;D

Irma följde med mig hem efter skolan, vi hadde jätte kul! Dollar o vi fck skjuts till affären så vi köpte godis o läsk:P hehe, vi satt på ett bord utanför affären o åt lite innan vi gick hem. Vi stekte pannkakor i hästformar o sen hadde vi grädde o sylt på. Vi kolla New moon när vi åt. När det hadde ätit o kollat en stund så gick vi till busshållplatsen utanför mitt hus, vi v typ en kvart för tidiga. M så vi sa att vi skulle gå till en hållplats några meter bort för att fördriva tiden, men när vi nästan va framme så kom bussen o vi börja springa för att komma före bussen till hållplatsen men den bara körde förbi, den va 10 min för tidig!!! Irma fick ringa hem o säga det o besämde att hon skulle ta en buss kl åtta. vi kolla i tidningar o sminka oss på mitt rum. Det blev jätte bra med rosa o svarta läppar o mörka runt ögonen, haha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0