Mirrage<3 o Star<3 :D

Hej hej! Jag va hos Star igår. Red på ridbanan, mest i skritt men det blev lite trav i båda varven också.  Han var duktig o lyssnade bra:) O i stallet va han jätte mysig,! Vi gosade massa o han naffsade inte, Jag kunnde t o m krama honom utan att han slängde med huvudet. Han stod helt stilla o avslappnat. Det va jätte mysigt! :D 
 
I torsdags red jag Mirrage på rkf. Det va hoppning o Mirage va ganska pigg! Våra vägar mellan hindren va kanske inte alltid de bästa men annars gick det jätte bra tycker jag:D Det va efter ett hinder som man skulle rida emellan två konor men det tyckte inte Mirrage att vi skulle så vi red inte mellan dem! xD  
 
Men nu ska jag se melodifestivalen, hej då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0